Kategórie článkov

Nič nie je lahšie, rýchlejšie, lepšie ovládateľné.

Nový Tarmac je najlahší bicykel, aký kedy Specialized vyrobil. Úplne výnimočným ho robí najmä komplexnosť závodného bicykla. Ovládanie je bez ohľadu na veľkosť rámu fantastická a jeho aero výkon nemá konkurenciu. Je to naozaj kompletný, závodný cestný bicykel, ktorý Vaše súťažné jazdy postaví na úplne inú úroveň.

Jazdec na prvom mieste

Specialized má vďaka partnerstvu s Retül prístup k viac ako 40 000 vstupným údajom od rôznych jazdcov. Tieto dáta využili pri konštrukcii rámu, aby vyhovoval viacerým jazdcom. Analýza dát neprebiehala z pohľadu pohlavia, ale z pohľadu pocitu jazdca na bicykli. Nový Tarmac rozdelený na pánsky SPECIALIZED Tarmacdámsky Tarmac Specialized model, zachováva rovnakú geometriu.

Rider-First Engineered™

Rider-First Engineered™ poskytuje rovnaký pôžitok pre všetkých jazdcov, bez ohladu na veľkosť rámu. Každý tak dostane rovnaký výkon, pre ktorý bol Tarmac stvorený. Vďaka partnerstvu s firmou McLaren Applied Technologies, bola použitá simulácia štruktúrnej analýzy, ktorá mala za výsledok rôzne vidlice pri rôznych veľkostiach rámu. Každá vidlica je spojená s rámom s ložiskom Ø 1,5" a nové rozloženie a vrstvenie karbónu je dokonalé v každom detaile. Vďaka týmto technológiám poskytujú všetky rámy pre svojich jazdcov rovnaký pôžitok - pevnosť, ale poddajnosť a obratnosť. Vrcholom pôžitkov je perfektná aerodynamika a rýchlosť.

 

Stvorený vo Win Tunel

Aerodynamika je veľmi dôležitá vec. Specialized pri novom Tarmacu objavil tri oblasti, kde získal ďalšie "aero" výhody: 

  • vidlica,
  • znížené sedlové vzpery,
  • sedlová trubka v tvare písmena "D"
A výsledok? =  Bicykel je rýchlejší o cca 45 sekúnd na 40km v porovnaní s ostatnými ľahkými bicyklami v kategórii.

 

Hmotnosť

Veľmii nízka hmotnosť je dôsledkom schopnosti optimalizácie jednotlivých veľkostí rámov, takže výsledné zníženie hmotnosti negatívne neovplyvnilo ovládanie, alebo aerodynamiku bicykla.