Či už je vaším cieľom utiecť po štrkových cestách, ďaleko od áut a davov ľudí, alebo zhodiť kladivo na čele vašich obľúbených štrkových pretekov, žiadny bicykel to nedokáže lepšie ako nový Diverge. Je to jednoducho najrýchlejší, najschopnejší – a možno aj najzábavnejší – bicykel, aký sme kedy vyrobili, poskytuje jazdu, ktorá je rýchla a živá pod motorom, ale stabilná a vzbudzujúca sebavedomie, keď sa terén zvrtne. Od Future Shock 1.5 a úplne novej štrkovej geometrie až po špičkovú vôľu pneumatík v kategórii, nový Diverge predstavuje všetko, čo sme sa naučili za viac ako 40 rokov jazdy na ceste, štrku a špine. Diverge píše úplne novú kapitolu v kategórii gravel bicyklov, takže si môžete vysnívať úplne nové jazdy. Je to dokonalé únikové vozidlo
Jazda na štrku môže byť „nový“ šport, ale náš Diverge Sport Carbon bol vyvinutý vďaka viac ako štyri desaťročiam skúseností. Má náš Future Shock 1.5 a karbónový rám FACT 8r pre rýchlu, sebavedomú a pohodlnú jazdu na ceste, v hline a cez hustú štrku. S radením SRAM Apex 1 1x11 inšpirovaným štrkom a kolesami DT Swiss G540 je Diverge Sport tak schopný, ako aj všestranný. S pneumatikami Pathfinder Pro 38 mm, ktoré vyhrali Kanza, s rovnakou gumou, akú špecifikujeme na S-Works Diverge, ste pripravení jazdiť tak rýchlo a tak ďaleko, ako chcete.
S karbónovým rámom FACT 8r je rám Diverge Sport neuveriteľne schopný a ľahký na pretekársky bicykel. Pripnite si ho na miestne lezenie na KOM, alebo vybrúste obrovský zadný vrchol krajiny, ľahký a živý Diverge vás tam dostane rýchlejšie.
Rýchlosť, kontrola a istota - Future Shock 1.5 je ideálna technológia pre jazdca na štrku. Vďaka 20 mm axiálnej poddajnosti je Future Shock 1.5 progresívne vyladený špeciálne pre jazdu na štrku. Vďaka tomu si budete istí a budete mať všetko pod kontrolou, budete môcť znížiť výkon a zostať bez bŕzd na nerovných poľných cestách a v hustom sypkom štrku, a to všetko pri zachovaní sviežosti vašich rúk, paží a krku.
Štrkovú geometriu sme vyhodili „status-quo“ von oknom. Nový Diverge má najprogresívnejšiu geometriu, akú sme kedy vytvorili pre bicykel so sklopnou tyčou, čo dáva jazdcom schopný a stabilný bicykel v hline, ktorý je stále citlivý a svižný na ceste. Zväčšili sme dosah rámu, zaviedli pomalšiu hlavovú trubku a dlhšiu offsetovú vidlicu. To všetko vytvára neuveriteľnú sebadôveru s pocitom zasadenia do špiny, zatiaľ čo špecifikácia kratších predstavcov udržuje celkovú dĺžku kokpitu rovnakú a riadenie živé. Ponechali sme BB bicykla nízke, aby sme zvýšili stabilitu, ale dostatočne vysoké na použitie s kolesami 650b, ak je to váš problém.
Diverge sme poskytli množstvo držiakov na stojany, vrátane držiakov na vidlicu a hornú rúrku, aby ste zaistili, že si môžete vziať to, čo potrebujete, bez ohľadu na to, ako ďaleko plánujete ísť alebo ako dlho plánujete zostať vonku.
Nič neodomkne schopnosti bicykla tak, ako je vôľa pneumatík, a tak sme novému Diverge poskytli neuveriteľných 47 mm vôle od pneumatík s kolesom 700c a 2,1” s kolesom 650b. Vďaka reťazovej vzpere na strane pohonu využívajúcej pevný karbónový lúč za reťazovými krúžkami sme vytvorili vôľu bez použitia krehkej spadnutej reťazovej vzpery alebo zväčšenia dĺžky reťazovej vzpery.
FRAMESET
- Seat Binder
- Specialized Alloy, 30.8mm
- Frame
- Specialized Diverge FACT 8r carbon, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
SUSPENSION
- Fork
- Future Shock 1.5 w/Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
COCKPIT
- Handlebars
- Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12o flare
- Tape
- Roubaix S-Wrap
- Stem
- Future Stem, Comp
- SeatPost
- Carbon, single-bolt, 27.2mm
- Saddle
- Body Geometry Power Sport, steel rails
BRAKES
- Rear Brake
- SRAM Apex, hydraulic disc, 160mm G2 CenterLine rotor
- Front Brake
- SRAM Apex, hydraulic disc, 160mm G2 CenterLine rotor
DRIVETRAIN
- Rear Derailleur
- SRAM Apex 1, long cage, 11-speed
- Chainrings
- 40T
- Bottom Bracket
- Sram GXP
- Shift Levers
- SRAM Apex hydraulic
- Crankset
- SRAM Apex 1x
- Chain
- KMC X11 Extra Lightweight, 11-speed
- Cassette
- Sunrace, 11-speed, alloy spider, 11-42t
WHEELS & TIRES
- Inner Tubes
- 700x28/38mm, 48mm Presta valve
- Front Tire
- Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42
- Rear Tire
- Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42
- Front Wheel
- DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
- Rear Wheel
- DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples