Nový Tarmac je navrhnutý tak, aby šiel rýchlo. Nie je žiadne "ak", "keby" a "ale" – Tarmac predstavuje oveľa viac než len aerodynamické schopnosti. Vďaka ľahkému rámu Rider-First Engineered™ poskytuje najlepšie možné jazdné vlastnosti bez ohľadu na veľkosť. Takže bez ohľadu na to, čo ste pre svoj nový Tarmac naplánovali, je pripravený pomôcť vám dosiahnuť vaše ciele – PR, KOM alebo najvyššie stupne víťazov. Jeden bicykel, ktorý vládne všetkým.
S novým 12-rýchlostným radením Shimano 105 Di2, ktoré prináša elektronické radenie masám jazdcov, spolu s rýchlo sa odvaľujúcimi pneumatikami s plášťami Turbo Pro 700 x 26 mm, poskytuje tento nový Tarmac výkon za príjemnejšiu cenu.
- Zatiaľ čo aerodynamika bola prvoradá pri vývoji Tarmacu a pri vývoji všetkých našich pretekárskych bicyklov, naším spolujazdcom na ceste za optimálnym pretekárskym bicyklom bola hmotnosť. Predtým „aerobicykle“ vždy robili kompromisy v hmotnosti – čím viac sa znížil odpor, tým bola väčšia hmotnosť. Pri novom Tarmacu bolo našou filozofiou dizajnu udržať ho na alebo pod hmotnostným limitom UCI, a to bez akýchkoľvek kompromisov v aerodynamike. S pomocou knižnice FreeFoil Shape Library, nástrojov ako izotopová analýza FEA a niektorých inžinierskych kúziel od najlepších inžinierov v tomto odvetví sme dodali rám Fact 9r, ktorý váži iba 1 010 g, bez toho, aby sme sa vzdali gramu aero, tuhosti alebo kvality jazdy.
- Pokračovali sme v snahe o vytvorenie dokonalého pretekárskeho bicykla a riadili sme sa pritom našou filozofiu Rider-First Engineered™, aby sme zaistili, že nový Tarmac bude najvyváženejším a najlepšie ovládateľným Tarmacom tejto doby – bez ohľadu na veľkosť. S tými najlepšími svetovými testovacími jazdcami z našich troch tímov World Tour – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe – sme urobili zmeny na Tarmacu na základe ich tisícok najazdených kilometrov na ceste. Vyvážili sme kvalitu jazdy, aby aj tie najdlhšie dni v sedle boli naďalej pohodlné – a to všetko bez toho, aby sme niečo ubrali na legendárnom ovládaní a obratnosti Tarmacu, vďaka ktorým na pretekoch víťazí.
- Nový Tarmac, ktorý vychádza z poznatkov Venge, využíva jednoduchú integráciu na vytvorenie čistého a rýchleho kokpitu, s ktorým sa dá ľahko zžiť. Vylepšili sme vedenie káblov pre akúkoľvek konfiguráciu - mechanické radenie, tradičné predstavce, okrúhle riadidlá atď. - to všetko pri zachovaní jeho aerodynamických vlastností. Vďaka rovnakým vlastnostiam sa na novom Tarmacu aj ľahko pracuje a ľahko sa s ním cestuje. Je to výhra pre všetkých.
Cockpit
SeatPost
2021 Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
Sedlo
Body Geometry Power Sport, steel rails
Riadidlá
Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Páska
Supacaz Super Sticky Kush
Predstavec
Tarmac integrated stem, 6-degree
Sedlová objímka
Tarmac integrated wedge
Drivetrain
Páčky radenia
Shimano 105 Di2 R7170, 12-speed
Kazeta
Shimano 105, 12-speed, 11-34t
Kliky
Shimano 105, 12-speed
Zadná prehadzovačka
Shimano 105 Di2
Predná prehadzovačka
Shimano 105 Di2, Braze-on
Reťaz
Shimano SLX M7100, 12-speed w/ quick link
Stredové zloženie
Shimano Threaded BSA BB
Wheels & Tires
Predné koleso
DT R470 Disc
Zadné koleso
DT R470 Disc
Duša
Presta Valve Standard, 48mm valves
Predná pneumatika
Turbo Pro, 700x26
Zadná pneumatika
Turbo Pro, 700x26
Suspension
Fork
FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Frameset
Rám
Tarmac SL7 FACT 9r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Brzdy
Predná brzda
Shimano 105, Hydraulic disc
Zadná brzda
Shimano 105, Hydraulic disc
Weight
Hmotnosť
8.10kg (17 lb, 13.7 oz)
*Hmotnosti sú založené na výrobe natretých rámov, ako je zobrazené na obrázku. Skutočné hmotnosti sa budú líšiť v závislosti na farebnom prevedení, veľkosti rámu a variácii komponentov. Špecifikácie sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia.